قفسه فروشگاه دست دوم

قفسه فروشگاهی دست دوم

از مزایایی که قفسه­های گلاس، فلزی، چوبی و.. دارند کیفیت و مقاومت آن است. ممکن است فروشگاهی در اثر تغییر کاربری که داده است تجهیزات و قفسه­های موجود در فروشگاه­ها خود را به فروش برساند.

این نوع تجهیزات برای کمک به محیط زیست و چرخه اکوسیستم هم شده،  بهتر است در محیط رها نشوند.

از طرفی هزیته بازیافت و بازگرداندن این مواد به چرخه مصرف بسیار زمان بر خواهد برد.

بهترین گزینه ممکن برای این گونه تجهیزات، استفاده مجدد از آنها است.

افرادی که فروشگاه و یا محل کارشان تغییر کاربری شده است، قفسه­ها را با قیمت کمتری به فروشگاه­های دست دوم فروشی یا فروشگاه مخصوص قفسه فروشگاهی دست دوم که در سطح همه شهرها  موجود است می­فروشند.

کیفیت قفسه دسته دوم

برخی محصولات و تجهیزات موجود در بازار نه فرسوده می­شوند، نه رنگ و روی آنها از بین می­رود و نه مانند پیچ و …هرز می­شوند.

این نوع محصولات فلزی و یا بعضا آهنی ممکن است به مرور زمان تنها به  نظافت، شست­وشو، رنگ و یا تعمیرات کوچک نیاز داشته باشند.

بنابراین باید دور ریخته نشوند.

قفسه فروشگاهی دست دوم

قفسه فروشگاهی دست دومقفسه­های فلزی از این نوع تجهیزات هستند. اگر بخواهید که قفسه­ها نمایی زیبا به فروشگاه بدهند می­توانید آنها را با سلیقه خود طراحی و نظافت کنید انگاه به راحتی کار شما را سالها انجام می­دهد.

برای انجام معاملات  مربوط به قفسه­های دسته دوم به سایت­های مربوط نیز می­توان مراجعه کرد.

در اثر افزایش ارتباطها و پیشرفت تکنولوژی و زیاد شدن اسباب برقراری روابط افرادی سمساری­هایی را به صورت کاملا مجازی و آنلاین ایجاد کرده اند که کار شما را تا حدود زیادی راحت کرده است.

به عنوان نمونه سایت خرید و فروش دیوار و شیپور در هر شهری به تفکیک انواع تجهیزات دست دوم لازم خانگی و فروشگاهی، تبلیغات لازم را برای فروش مشتریان به صورت روزانه ارائه می­کند.

شما با توجه به نوع کاربری و استفاده­ای که از قفسه دارید و با توجه به  هزینه­ای که می­خواهید انجام دهید، به راحتی قفسه و تجهیزات دسته دوم مورد نظر خودتان را می­توانید یافت کنید.

قفسه دسته دوم مخصوص یخچال­های فروشگاهی

این نوع از قفسه بسیار در سمساری­­ها به چشم می­خورد. باید فراموش نکنید که این نوع از قفسه­ها کارایی زیادی دارند و بسیار مورد استفاده قرار می­گیرند.

شما با خردیداری این نوع از قفسه­ها و یا یخچال­های قفسه دار به سهولت می­توانید با یک آب و روغن کاری ساده موتور یخچال، نظافت و شست و شوی بدنه یخچال، شست و شوی قفسه­­های داخلی یخچال از آن استفاده کنید.

به دلیل بالا بودن هزینه لوازم برقی  و تجهیزات لوکس و غیر لوکس، استفاده کردن از این نوع قفسه­های یخچالی بسیار بصرفه خواهد بود.

باید توجه داشته باشید که این نوع محصول به دلیل برقی بودن سالم باشد و مشکل برقی نداشته باشد.

بنابراین خریداری این نوع از قفسه از حساسیت  بالایی برخوردار است و باید در ضمن استفاده از آن نیز توجه داشته باشید که این محصول به دلیل دسته دوم بودن ایردادات برقی نداشته باشد.

قفسه دسته دوم ویترینی

گران بودن  تجهیزات و اجناس لوکس برای همگان روشن است و یک حقیقی غیرقابل انکار است.

قفسه­هایی که تا حدودی زیبایی و ظرافت دارند و به صورت ام دی اف و حصیری و.. ساخته می­شوند ضمن کاربری اصلی که دارند، باعث زیبایی  فضا نیز خواهند شد.

این نوع از قفسه به دلیل  طراحی خاصی که روی آنها انجام شده است، ممکن است پس از مدتی فرسوده شوند. اما اگر آن را آراسته کنید می­توانید ضمن خریداری این نوع قفسه از سمساری، در هزینه­ها نیز تا حدود زیادی صرفه جویی کنید.

قفسه­های انبار یخچالی

غیر از یخچال­های ویترینی موجود در فروشگاه­ها، و قفسه­های مربوط به یخچال­های کوچک مخصوص به بستنی و آب معدنی، یکسری یخچال­ها دیگر در بازار موجود است که در انبار جهت انبار کردن محصولات و اجناسی که نیازمند به یخچال­ هستند، استفاده می­شود.

این نوع یخچال­ها ظرافت و زیبایی چندانی ندارند اما فضای باز زیادی دارند و در  دمایی کاملا نورمال موادغذایی را سرد نگه می­دارید.

این نوع از قفسه و یخچال­های حاوی قفسه­های بزرگ و مقاومی است که با عنوان قفسه­های فروشگاهی دست دوم مورد مصرف و مورد استقبال زیادی قرار می­گیرد.

دست دوم این نوع یخچال و قفسه­های یخچالی به دلیل آنکه در معرض دید قرار نمی­گیرد، و ئر انباری فروشگاه نگهداری می­شود، بیش از قفسه­های دیگر مورد استفاده قرار می­گیرد.

قفسه فروشگاهی دست دوم

قفسه فروشگاهی دست دوم

 

نوشته های اخیر
نمایش 1 دیدگاه
  • ahmad
    پاسخ

    قفسه خشکبار دست دوم از تولیدات خودتون هم موجود دارید برای فروش؟

یک نظر بدهید

0
انتقال به واتساپ
1
سلام
برای ارتباط با مشاور آکاربو از طریق واتساپ بر روی آیکون پایین کلیک کنید