نکات مهم برای دکوراسیون فروشگاه

نکات مهم برای دکوراسیون فروشگاه

سعی کنید اساس فروشگاه را باتوجه به کاربری که دارد به بهترین شکل و زیباترین شکل ممکن طراحی کنید و بسازید. اگر این کار را انجام دهید دیگر لازم نیست که از کاغذ دیواری و کاغذهای رنگی و .. استفاده کنید.

سازه فروشگاه لوکس

کف فروشگاه را پارکت یا سنگ گرانیت کنید که هم به راحتی تمیز شود و هم جلوهای ویژه و زیبا را برای فروشگاه ایجاد کند.

سعی کنید دیوار فروشگاه را به چند قسمت تقسیم کنید. متناسب با تنوع محصولات، کاغذ دیواری و نقاشی آن قسمت را انجام دهید.

مثلا اگر فروشگاه سرویس چوب دارید، دیوار قسمت سرویس خواب کودک را صورتی یا عروسکی انتخاب کنید.

اگراز ایده پردازی زیبا در دکوراسیون فروشگاه خود استفاده کنید ممکن است برخی افراد برای گرفتن ایده و جهت دکوراسیون منزل خود وارد مغازه شوند و محصولی را نیز خریداری کنند.

دیوار قسمت محصولات اسپرت را با رنگ و طرحهای رنگی طراحی کنید. مثلا از رنگهای قرمز، نارنجی  بنفش برای جلوهگری بیشتر استفاده کنید.

دیوار و دکوراسیون قسمت محصولات رسمی و سلطنتی را با رنگ کرم قهوهای یا فیروزهای طراحی کنید و از پردههای سلطنتی رسمی همرنگ با فضا، استفاده کنید و نمای فروشگاه و محصولات را بیشتر کنید.

برای طراحی سرویس خواب از رنگهای ملایم استفاده کنید. نور، رنگ و دکوراسیون در انتخاب مشتری بسیار تاثیرگذار است.

مشتری محصولات را در ذهن خودش تصور میکند. آنها تصور خواهند کرد که این سرویس در منزل آنها به همین زیبایی و جلوهگری نمایان خواهد شد.

درحالی که طراحی محیط، نورهای روشنی که استفاده میشود و حتی رنگ فضای اطراف در جذب مشتری  و اشتیاق به انتخاب و خرید آنها تاثیر خواهد داشت.

به مناسبتها و اعیاد توجه کنید

یک درخت کریسکس زیبا و جذاب، یک سفره هفت سین ظریف به راحتی میتواند در جذب مشتری تاثیر داشته باشد. البته درخت کریسمس به دلیل کمتر استفاده شدن، بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد.

درخت کریسمس را با لامپهای کوچک و رنگی تزیین کنید. افرادی برای عکس گرفتن هم شده به فروشگاه شما مراجعه خواهند کرد و از محصولات شما دیدن خواهند کرد.

فرش قرمز

خانمها به احترام، تشریفات و جزییات بسیار برایشان مهم است. یک فرش قرمز و چند گلدان زیبای گل طبیعی در اطراف در فروشگاه به راحتی نمای ظاهری فروشگاه را جذاب و لوکس میکند.

استفاده از عروسکهای متحرک که بیشتر برای تبلیغ رستورانها استفاده میشود از عواملی محسوب میشود که باعث جذب مشتری خواهد شد.

قفسهها

در سفارش قفسهها، اتاق پرو، مانکنها کمال توجه را داشته باشید. قفسههای زیبا با رنگبندی جذاب اشتیاق مشتری را برای خرید بیشتر میکند. ممکن است مشتری تنها برای قدم زدن نیز جذب فروشگاه شما شود و دوست داشته باشد از طراحی فروشگاه دیدن کند. این باعث خواهد شد که فروشگاه شما در ذهن مشتری جا باز کند و  در آینده فروشگاه شما را برای خرید انتخاب کند.

سعی کنید به قرار گرفتن محصولات در قفسه ها توجه ویژه داشته باشید. محصولات پرفروش، زیبا و جدید را در قفسههای میانی قرار دهید.

اگر لباس بچه اسباب بازی کودک را میخواهید در قفسهها بچینید، بهتر است آنها را در پایینترین قسمت قفسهها قرار دهید.

محصولاتی که لازم است مشتری جنس آن را احساس کند، ببیند، مقایسه کند، بپوشد را در قفسههای میانی و پایینتر قرار دهید.

اما اگر محصولاتی را میفروشید که لازم است جلوهگری کند، بسیار دیده شود، دست به آن زده نشود، بهتر است آن را در قفسههای بالا در مقابل در ورودی قرار دهید که تمام قد دیده شود.

به عنوان مثال یک تابلوی زیبایی ابریشمی دست دوز را در قسمت بالای قفسهها قرار دهید تا مشتری آن رادر نمای دور و کامل ببیند.  

استفاده از انواع مانکنها

سعی کنید مانکنها را طوری بچینید که همه گروههای سنی و همه افراد با هر وزنی لباس و اجناس مورد نیاز خود را بتوانند ببینند و خریداری کنند.

 

بنابراین چیدن مانکن و پوشاک متناسب باآنها باید در ویترین به ترتیب قرار گیرد و سلیقه، سن، وزن و .. همه افراد درنظر گرفته شود.

لباس تن مانکن و روسری سر مانکن را سعی کنید زیبا انتخاب کنید و از رنگهای اشتیاق آور استفاده کنید.

از یک لامپ پر نور نیز برای ویترین و جلوهگری بیشتر محصولات استفاده کنید.

شکلات

یک ظرف شکلات و آب نبات را در مقابل میز صندق دار قرار دهید. محبت و احترام به مشتری از ذهن افراد بیرون نمیرود.

 

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

0
انتقال به واتساپ
1
سلام
برای ارتباط با مشاور آکاربو از طریق واتساپ بر روی آیکون پایین کلیک کنید