افزایش فروش با تبلیغات مجازی
یکی از راه های مهم برای تبلیغات مجازی، رسانه های جمعی هستند. که از هر قشری از جامعه در آن وجود دارد. و دامنه تبلیغات بیشتر است. و از آنجا که این روزها زندگی مردم وابسته به رسانه جمعی است، تبلیغ در این رسانه ها راحت ترین و کم هزینه ترین بازاریابی است.
ایجاد سایت
باید در ایجاد سایت به پلتفرم ها توجه کنید. تا مشتری ها بتوانند از هر طریقی به راحتی وارد سایت شوند. و خرید های خود را انجام دهند.
پاپ آپ
پاپ آپ نوعی تبلیغ است که هنگام وارد شدن به سایت ها برای شما نمایش داده میشود. این تبلیغات در فروش محصولات شما تاثیر زیادی دارد. البته نباید در نمایش پاپ آپ زیاده روی کرد و برای مشتری مزاحمت ایجاد کرد.
تبلیغات کلیکی
این تبلیغات هزینه زیادی ندارند. و در موتور جستجوی گوگل نمایش داده میشود.
بک لینک
شما میتوانید از راه های گوناگون برای راهنمایی مشتری به سایت استفاده کنید.
وبلاگ: با درست کردن وبلاگ و گذاشتن کلمات کلیدی مناسب آدرس سایت را در اختیارشان بگذارید.
ساخت اکانت کاری اینستاگرام و تلگرام: در این قسمت میتوانید لینک خود را در بیو اکانت قرار دهید.
کامنت: شما میتوانید در بخش کامنت سایت های دیگر به پخش آدرس سایت خود بپردازید.
تبلیغات در تلویزیون
در تبلیغات تلویزیونی شما باید به زمان پخش تبلیغ خود و نحوه تاثیر گذاری در مدت زمان کوتاه توجه داشته باشید. و پربیننده ترین برنامه تلوزیونی و ساعت را برای تبلیغتان انتخاب کنید.
کلمات تاثیرگذار در فروش محصولات
طرز ارتباط برقرار کردن با مشتری و نحوه استفاده از کلمات و نوع رفتار شما با مشتری مهم ترین بخش های فروش است برای مثال به چند مورد توجه کنید:
واضح بودن: توضیحات شما باید به گونه ای باشد که درک آن برای مشتری راحت باشد.
مختصر و مفید بودن: شما میتوانید با کمترکردن تنوع محصولات و بالا بردن کیفیت محصولات محدود خود و متمایز بودن خود با رقبا را نشان دهید.
تخفیف: یکی از فعالیت ها برای جذب مشتری تخفیف زدن روی محصولات خود است.
تضمین: شما با ارایه گارانتی برای محصولات خود اطمینان بیشتری به مشتری میدهید. و این باعث افزایش فروش محصولات شما می شود.
مقایسه: شما با منحصر به فرد کردن محصولات خود به مشتری این ذهنیت را میدهید که محصولات شما را با محصولات رقبای شما قیاس نکند.
حق با شما: شما با این جمله میتوانید نشان دهید نظرات مشتری برای شما مهم است.
تشکر: شما با تشکر از مشتری میتوانید حس رضایت و وفاداری را در مشتری ایجاد کنید. و باعث خشنودی مشتری که در بازاریابی شما کمک کرده است میشود.
راضی نگه داشتن بعد از خرید
شما میتوانید با ارتباط درست خود با مشتری بعد از فروش محصولات رابطه خود را با مشتری حفظ کنید.