دكوراسيون مغازه و تاثیر آن بر افزایش فروش فروشگاه

يكى از كارهايى كه در كسب و كار و جذب مشترى مهم است، نوع طراحى داخلى و دکوراسیون مغازه و فروشگاه مى باشد. همچنین نحوه ى ارائه خدمات و در دسترس بودن محصولات نیز مهم مى باشد. و بايد فضاى خوبى براى آسودگى مشتريان فراهم كرد.

اصول طراحى دكوراسیون مغازه

ويترين هاى مغازه ها اصلى ترين نكات براى جذب و جلب مشترى مى باشد. و بايد در طراحى و چيدمان ويترين ها دقت كرد.

ویترین و دکوارسیون مغازه

ویترین و دکوارسیون مغازه

ويترين اولين عواملى است كه مشترى را براى خريد و ديدن مغازه جذب مى كند. بايد به نحوه ى چيدمان كالاها در قفسه ها توجه داشت. تا فضاى كافى براى حركت راحت مشترى باشد. در طراحى نبايد از رنگ هاى خيلى شلوغ استفاده كرد به دليل اينكه ديد مشترى را نسبت به كالا كاهش مى دهد.

استفاده از رنگ ها در طراحى مغازه

يكى از عوامل مهم در طراحى، انتخاب رنگ مناسب براى دكوراسيون است. رنگ ها باعث مى شوند فضاى مغازه بزرگتر و با نشاط تر نشان داده شود. شما مى توانيد با توجه به اندازه مغازه، رنگ هاى مناسبى انتخاب كنيد. از به كار بردن رنگ هاى زياد كه محيط مغازه را شلوغ نشان مى دهد، جلوگيرى كنيد.

دكوراسيون مغازه

دكوراسيون مغازه

نكات مهم در طراحى مغازه ها

طراحى مغازه ها و چينش كالاها بايد به طورى باشد كه مشتريان بتوانند به راحتى تمامى كالا ها را ببينند. و بدون اذيت كردن مشتريان ديگر بتوانند بايستند. اگر محيط فروشگاه شما كوچك باشد، مى توانيد محصولات را به گونه اى در مغازه جاى دهيد كه مشتريان از يك طرف وارد و طى مسيری مشخص بتوانند به همه کالاها دسترسى داشته باشند. و سپس از خروجى خارج شوند.

 

پست های توصیه شده
نمایش 1 دیدگاه
ترک بک ها

یک نظر بدهید

0
انتقال به واتساپ
1
سلام
برای ارتباط با مشاور آکاربو از طریق واتساپ بر روی آیکون پایین کلیک کنید